Status van je reparatie

Service van Coolblue.

Repareren via Coolblue duurt in de meeste gevallen nooit langer dan 2 weken. Mocht de reparatie langer duren dan 2 weken, dan nemen we contact met je op. Binnen 3 weken komen we gegarandeerd met een oplossing.

De status van je reparatie kun je altijd inzien via Mijn Coolblue.
In de onderstaande tabel zie je op welke momenten we contact met je opnemen.

Je product... Je ontvangt...
Is ontvangen in ons magazijn Een bevestiging per e-mail
Is gecontroleerd op defecten en garantie Een statusupdate per e-mail en via Mijn Retouren
Valt buiten de garantie (indien van toepassing) Prijsopgave per e-mail
Is doorgestuurd aan een erkend reparatiebedrijf Een statusupdate per e-mail en via Mijn Retouren
Terug van reparatie Een statusupdate per e-mail
Langer dan 2 weken in ons bezit Een statusupdate per telefoon of e-mail

Reparatie valt buiten garantie

In sommige gevallen valt de reparatie niet binnen de garantie. Dat zul je vast begrijpen. Indien het product niet binnen de garantie valt, doen we je een reparatievoorstel waar kosten aan verbonden zijn. Lees meer over garantie bij Coolblue.

Meer uit Garantie en reparatie.

Contactopties Bekijk openingstijden

Eerder bekeken door jou